Main Menu

Blog
17
Ιουν

Eating well

Γράφτηκε από  Μαρία Σκουρολιάκου & Χριστίνα Κωστάρα

Eating well Δρ Μαρία Σκουρολιάκου
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Χαροκόπειου Πανεπιστημίου
Επιστημονική Σύμβουλος Κέντρου Διατροφικής Υποστήριξης ΙΑΣΩ
Χριστίνα Κωστάρα
Διατροφολόγος – Διαιτολόγος, MMedSci Διαιτολόγος Κέντρου Διατροφικής Υποστήριξης ΙΑΣΩ

 

 

 

Έξυπνες και πρωτότυπες ιδέες για απολαυστικά γεύματα, τα οποία είναι πλούσια σε συστατικά υψηλής αξίας κι έχουν την υπογραφή της εξειδικευμένης ομάδας της Διατροφικής Υποστήριξης & Διαιτολογίας του ΙΑΣΩ.

Η καλή διατροφική υποστήριξη της γυναίκας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εγκυμοσύνη ενισχύει τη συνολική εικόνα ευεξίας μιας μητέρας, αλλά και την υγεία του ίδιου του βρέφους της.

Το Tμήμα Διατροφικής Υποστήριξης & Διαιτολογίας του ΙΑΣΩ παρέχει υψηλού επιπέδου εξατομικευμένα πλάνα διατροφής, τα οποία περιλαμβάνουν μια σειρά από γευστικές προτάσεις με πρωτότυπους συνδυασμούς τροφών, πλούσιες σε συστατικά υψηλής διατροφικής αξίας.

 

Pesto toast με βασιλικό, αβοκάντο και καρύδια

Μια έξυπνη ιδέα για ένα γευστικό και ωφέλιμο σνακ από αγνά υλικά, πλούσιο σε φολικό οξύ, ψευδάργυρο και ασβέστιο. Απολαυστικό και υγιεινό ταυτόχρονα, προσφέρει γευστική πληρότητα και ικανοποιεί την αίσθηση του κορεσμού.

Υλικά (για 2 μερίδες)

1-2 κ.σ. καρύδια (20 γρ.)

2 φλ. φρέσκο βασιλικό (50 γρ.)

1 κ.σ. παρμεζάνα, τριμμένη

1 κ.σ. παρθένο ελαιόλαδο

¼ αβοκάντο (50 γρ.)

Λεμόνι

Εκτέλεση

Τα χτυπάτε μαζί στο μπλέντερ και τα συνοδεύετε με 60 γρ. ψωμί ολικής άλεσης.

Διατροφική αξία

Αποτελεί ένα εξαιρετικό σνακ υψηλής διατροφικής αξίας, πλούσιο (καλύπτει το 15% της ΔΤΑ*) σε «key nutrients» για την εγκυμοσύνη και την περίοδο πριν από τη σύλληψη:

➔ Φολικό οξύ (35mg/ μερίδα)

➔ Ψευδάργυρος (1,6mg Zn/ μερίδα)

Παράλληλα, καλύπτει περίπου το 25% της ημερήσιας απαιτούμενης πρόσληψης ασβεστίου (180mg Ca/ μερίδα).

Το φολικό οξύ και ο ψευδάργυρος αποτελούν θεμελιώδη συστατικά για την περίοδο πριν από τη σύλληψη μέχρι και την οργανογένεση (σχηματισμός οργάνων) του εμβρύου. Το αβοκάντο, το ελαιόλαδο και τα καρύδια αποτελούν πολύτιμες πηγές καλών λιπαρών, αντιοξειδωτικών και ωφέλιμων θρεπτικών συστατικών.

*ΔΤΑ: Ημερήσια Προσλαμβανόμενη Ποσότητα Αναφοράς

Διατροφική ανάλυση ανά μερίδα (300γρ.):

➔ Λιπαρά 18 γρ. (από τα οποία 2,4 γρ. κορεσμένα),

➔ Υδατάνθρακες 27γρ. (από τα οποία 2 γρ. σάκχαρα),

➔ Πρωτεΐνη 9 γρ.

➔ Εδώδιμες ίνες 4,6 γρ.

 

Η Διατροφική Ανάλυση έγινε με το λογισμικό πρόγραμμα .

Συμμόρφωση με τον Κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 1169/2011 σχετικά με την παροχή πληροφοριών για τα τρόφιμα στους καταναλωτές.

Αναζήτηση στο Blog

Πρόσφατα Νέα

Συνδρομή My Life

Συμπληρώστε τη φόρμα συνδρομής για να λαμβάνετε ΔΩΡΕΑΝ το περιοδικό My Life. Μετάβαση στη φόρμα

ΙΑΣΩ Newsletter