Ο ύπνος της εγκύου. Μικρές συμβουλές για ξεκούραση

Ο ύπνος της εγκύου. Μικρές συμβουλές για ξεκούραση

Είναι πολύ φυσιολογικό σε αυτή την περίοδο της ζωής σας να αισθάνεστε έντονη την επιθυμία να κοιμάστε πιο συχνά απ’ ότι παλαιότερα. Ο οργανισμός σας κουράζεται πιο εύκολα και ζητά ξεκούραση. Εσείς προσπαθήστε να ρυθμίσετε τη διάρκεια του ύπνου σύμφωνα με τις ανάγκες σας.

Ενώ κάνετε σχεδόν ότι και πριν, τώρα κουράζεστε πολύ εύκολα διότι όλα τα όργανά σας λειτουργούν διαφορετικά, σε άλλους ρυθμούς και ο οργανισμός σας είναι λογικό να κουράζεται πιο εύκολα. Μην ξεχνάτε ότι μεγαλώνει μέσα σας μια νέα ζωή. Συνεχίστε να κάνετε ότι και πριν την εγκυμοσύνη, απλά τώρα μην καταβάλετε υπερβολικές προσπάθειες και λειτουργήστε σκεπτόμενες ότι δεν είστε μόνες σας. Μπορεί να νοιώθετε πολύ κουρασμένη, επειδή δεν καταφέρνετε να κοιμάστε όσο θέλετε. Από την άλλη όμως μπορεί να αισθάνεστε και γεμάτη ενεργητικότητα και ζωντάνια. Αυτές τις στιγμές μπορεί να θέλετε να αναστατώσετε το σπίτι και να φέρετε τα πάνω –κάτω. Μην το παρακάνετε γιατί είναι πολύ εύκολο να κουραστείτε.

Καθώς πλησιάζουν οι μέρες του τοκετού, μπορεί να έχετε αϋπνία. Και αυτό γιατί η παρουσία του εμβρύου γίνεται πλέον πιο αισθητή, αφού το έμβρυο κλωτσάει, κινείται και συνεχώς αλλάζει στάσεις.

Μικρές συμβουλές για ξεκούραση

  • Ζητήστε από τους ανθρώπους που βρίσκονται στο περιβάλλον σας να σας βοηθούν στις δουλειές του σπιτιού και οπουδήποτε κρίνετε εσείς σκόπιμο.
  • Μην ξεχνάτε ότι πρέπει να ξεκουράζετε τα πόδια σας όσο πιο συχνά μπορείτε. Άλλωστε αυτά σηκώνουν όλο το βάρος των περιστάσεων!! Ξαπλώστε και τοποθετήστε τα πόδια σας ψηλά. Αν εργάζεστε σε γραφείο, μπορείτε να πάρετε ένα μικρό σκαμπό για τα πόδια. Υπάρχουν ακόμα και ειδικά τέτοια «πατάκια» που θα βρείτε σε καταστήματα με είδη γραφείου.
  • Απολαύστε ένα χαλαρωτικό μπάνιο!! Θα ξεκουράσετε όχι μόνο το σώμα σας αλλά και το πνεύμα.
  • Στον ελεύθερο χρόνο σας να κάνετε όσα περισσότερα από τα πράγματα που σας ευχαριστούν.

Μικρές συμβουλές για ευχάριστο ύπνο

  • Πιείτε ένα ζεστό γάλα ή ένα αφέψημα πριν πέσετε στο κρεβάτι.
  • Ζητήστε από το σύντροφό σας να σας κάνει ένα μασάζ για να σας χαλαρώσει.
  • Επιλέξτε να ακούσετε χαλαρωτική μουσική.

Σχετικά Άρθρα

Νεογνική Απώλεια
Ελένη Τσουκαλά

Νεογνική Απώλεια

Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας Ασθενών 2021 - Ασφαλής φροντίδα για τη μητέρα και το...

Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας Ασθενών 2021 - Ασφαλής φροντίδα για τη μητέρα και το...

Μαιευτική - Γυναικολογική
25 χρόνια η φροντίδα της γυναίκας είναι το Α και το Ω

25 χρόνια η φροντίδα της γυναίκας είναι το Α και το Ω

Μαιευτική - Γυναικολογική
Παθήσεις ορθοπρωκτικής περιοχής στην κύηση και στη λοχεία
ΓΑΒΡΙΗΛ ΣΤΕΛΙΟΣ

Παθήσεις ορθοπρωκτικής περιοχής στην κύηση και στη λοχεία

Μαιευτική - Γυναικολογική
Εμβρυομητρική Ιατρική - Κυήσεις υψηλού κινδύνου
ΑΝΤΣΑΚΛΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ

Εμβρυομητρική Ιατρική - Κυήσεις υψηλού κινδύνου

Μαιευτική - Γυναικολογική
ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ & ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ & ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Μαιευτική - Γυναικολογική
Το σύγχρονο πρόσωπο της εξωσωματικής
ΠΑΧΥΔΑΚΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

Το σύγχρονο πρόσωπο της εξωσωματικής

Μαιευτική - Γυναικολογική
Γονιμότητα & εγκυμοσύνη σε γυναίκες άνω των 40
ΜΟΥΣΤΑΚΑΡΙΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

Γονιμότητα & εγκυμοσύνη σε γυναίκες άνω των 40

Μαιευτική - Γυναικολογική
Θυρεοειδοπάθειες στην εγκυμοσύνη
ΚΕΡΑΣΩΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ

Θυρεοειδοπάθειες στην εγκυμοσύνη

Μαιευτική - Γυναικολογική
Η υπερηχογραφική παρακολούθηση της κύησης
ΑΝΤΣΑΚΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Η υπερηχογραφική παρακολούθηση της κύησης

Μαιευτική - Γυναικολογική